Strikkekafé hver onsdag
Calle Granada 62.

post POST

Strikkekaféen

Strikkekaféen ble opprettet i 2009. Vi hadde da møter på mandager kl. 12-14 på Hostal San Miguel hos Eva og Magnus Wahlberg. Der ble vi enige om, for de som ville, å strikke ting for salg på julebasaren i den norske foreningen. Inntekten skulle gå til Taller de la Amistad, et dagsenter for funksjonshemmede i Nerja. Jeg jobbet frivillig en dag i uken på dette stedet og hadde da kjennskap til dem.

Strikkekaféen er en frittstående forening. På julebasaren i 2012 fikk vi inn € 1100 og i 2013 € 1500. Hurra for jentene på Strikkekaféen og noen andre hjelpere!

Høsten 2013 forandret vi dag og sted. Nå er vi i Hostal Nerjaluna (Boka Nerja) i Calle Granada 62, fremdeles hos Eva og Magnus, hver onsdag kl. 12-14, med kaffepause kl. 13 (kaffe og hjemmebakte kaker av Eva).

Strikkekaféen holdes høst og vår, i tiden som den norske foreningen har sine møter. Vi har det kjempekoselig. Ta med strikketøy (eller lignende) og kom!